Sjuk?

De senaste dagarna har jag inte mått speciellt bra. Illamående som bara den, ont i huvudet och över bröstet. Så i tisdags när jag skulle in till skolan så ändrade jag mig i sista minuten. Jag bestämde mig för att vara hemma från skolan eftersom jag mådde så illa. Jag åkte hem till mormor, jobbade matte sidorna som skulle gjorts på lektionen och sedan slocknade jag framför tvn i soffan.

Senare på kvällen var det curling träning och jag kände för att träna så jag pallrade mig dit. Kände mig inte på topp i början men det kändes bättre efter ett tag och på hemvägen kände jag mig mycket bättre.

Idag var jag in till skolan i typ 1 timme, skrev ut lite information till mitt religionsarbete. Magen och huvudet är dock i samma skick som gårdagen. Jag mår illa konstant, det är nästan så att man längtar att något snart ska komma upp så att det förhoppningsvis kan sluta!

Efter skolan gick jag upp till mormor och morfar och åt lite lunch. Stannade där ett tag och sedan åkte jag hem. Inte gjort så speciellt mycket idag.

Någon som har något tips?
Trötthet är något som hänger hårt på mina axlarna. Det spelar ingen roll hur tidigt jag går och lägger mig på kvällarna, det som alltid tillhör min vardag är gäspningar och längtan till sängen. Jag känner mig så seg att det är läskigt. Man känner sig så himla nere när man går och är trött hela tiden. Någon som känner samma sak? Någon som vet vad tröttheten kan bero på?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Av för mycket sömn blir man trött. Sover du för länge?

2008-11-19 @ 22:04:37
Postat av: Nathalie

Tänk om det vore så lätt! Jag sover väl runt 7-8 timmar. Är det för mycket?

2008-11-19 @ 22:23:37
URL: http://nathaliefalt.blogg.se/
Postat av: anonyn

nej, det är bra ;)

2008-11-20 @ 23:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0