Matte prov

Idag är det torsdag och det har snöat :p Lite, lite snö logger nu på backen här i Sundsvall. Snart ska jag in till skolan och ha matte b, har prov i geometri och sannolikhet och statistik tror jag :) slutar vid 16:20 men hoppas på att jag hinner med 4 bussen hem. Torsdagar brukar jag och pappa gå ut och äta efter att jag slutat med han är borta idag och därför åker jag hem efter skolan. Springer upp till mormor och morfar, slänger i mig lite mat och sedan skjutsar de in mig till träningen. Träning klockan 6 hemma från skolan vid kanske 5, förhoppningsvis halv 5. :)

Igår när jag skulle gå och lägga mig hade jag ett problem, min säng innehöll inte så mycket plats åt mig. Saker överallt plus ett monster som snarkade. Men jag lyckades göra lite plats och jag fick mig min efterlängtade sömn.


Nu ska jag öppna matteboken en sista gång innan jag åker till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0