Måndag

Gårdagen spenderades i Sollefteå. Åkte härifrån mot hallen klockan 07:00, jag fick köra till skönsberg :) Det gick bra. Efter att ha plockat upp laget vid hallen så började vi våran tur uppåt. Det tog ungefär 1 ½ timme upp. Var framme lagom till första matchen som började halv 10. Matchen höll på i 2 ½ timme och vi förlorade tyvärr, men vi spelade bra! Efter den matchen åkte vi till sibylla och åt lunch.

Nästa match började 13:00 och då mötte vi ett Sollefteå lag. Det var ett gubblag vi mötte och de var så gulliga, de spelade nämligen med hjälm. :p Tror inte jag sett det innan. Söta var vad de var! ^^ Den matchen vann vi :)

När den matchen var över så satte vi oss i bilden för att röra på oss hemåt! Var vid hallen 17:00 och jag klev innanför dörren hem vid ungefär 17:30. En hel lång dag i Sollefteå för mig alltså.

Igår var det ju även farsdag. Så mamma hade bjudit hem mormor och morfar på middag vid halv 7 :) Så jag hoppade in i duschen, gjorde mig iordning och sedan var det middag. Det bjöds på kött och potatisgratäng vilket var underbart gott! ;) Hade även köpt lite presenter till min underbara far. Hade köpt: kallsonger, duschtvål/deo och en till gitarr till guitar hero, han fick även lotter.

Idag är det måndag och vecka 46 vilket innebär att våran APU har startat. Den håller på i 6 veckor (fram till jul). Jag har min praktik på skolan där vi får sätta upp ett eget "projekt". Det innebär att jag inprinsip har självständig planering fram till jul, vilket är underbart. Har dock matte b lektionerna på schemat vilket innebär att jag måste gå på dom. Men det fixar sig det är bara på tisdagar och torsdagar i 1 ½ timme.

Idag har jag varit med mormor ut på ica maxi eftersom hon skulle handla lite och jag skulle köpa en gitarr till guitar hero. En kompis till pappa skulle ge den till sina barn.

Nu sitter jag här och har nyss ätit lite rester från gårdagen, fick även i mig en tårtbit ;)
kväll blir det gym med Ida ! :)

cyaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0