Lördag

Måste säga att jag hade en väldigt trevlig kväll igår med tjejerna! <3

Idag är det lördag och jag ska snart iväg ner till sporthallen och träna lite med ida. Inge mycket alls, utan bara cykla lite tror jag eftersom jag har match imorgon så vill jag känna mig pigg och inte ha ont i kroppen, vilket jag skulle få om vi körde masikin. Ska köpa månadskort på gymmet idag, ska försöka träna gym tre gånger i veckan framöver :) Så det blir:

Måndag: Gym
Tisdag: Curling
Onsdag: Gym
Torsdag: Curling
Fredag: Gym?
Söndag: Curling/Gym

Får se hur det går att följa det schemat men förhoppningsvid funkar de :)

Ikväll händer det inte ett piss för min del.. Blir väl troligen en kväll med familjen framför tvn. Ska upp typ halv 7 imorgon eftersom laget ska samlas vid hallen till halv 8 för att då åka tillsammans upp till Sollefteå. Har 2 matcher imorgon. Hemma vid kanske 6 på kvällen.

Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0