Idol

Ja, kvällen har jag spenderat med mig kära familj framför tvn. Det som visades var idol. 5 deltagare skulle bli 4. Svårt att säga vem man tror ska åka ut eftersom alla är så duktiga. Med den som fick lämna var tyvärr Anna. En mycket duktig tjej med en speciell röst. Dock har jag haft lite svårt med hennes röst från början, eftersom jag inte tycker att den passat in i uptempo låtar. I ballader däremot är den otroligt vacker! Passar som handen i handsken!

De 4 som är kvar i tävlingen är Alice, Robin, Kevin och Johan. Alla har sin egen charm. Jag personligen tror att Kevin kommer att vinna idol 2008. Men jag måste säga att jag faller för Robin mer och mer. As go kille, med skön personlighet och bra röst!

Kevin Borg

Robin Bengtsson

Alice Svensson

Johan Palm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0