Helgen

Idag är det fredag och jag har nyss kommit hem. Har varit och övningskört i cirkus 1 timme. Det gick bra, men fortfarande mycket att lära :)

Ikväll är jag och syster ensam hemma, vi ska mysa till det med tacos och sedan ska jag iväg till ida och se idol. Sedan blir det hem och krypa till sängs eftersom imorgon, lördag, så ska jag upp tidigt. Ska nämligen upp till Östersund med mamma, morfar och kusinen! Shopping i Östersund imorgon alltså!

På söndag så blir det packa för fulla muggar eftersom vi dra upp till Vemdalen tidigt på måndagmorgon. Längtar! Sitter just nu med ett papper framför mig och skriver på lite saker på en lista som ska med upp. Känns som att man kommer glömma något. Men det får vi inte hoppas.

Nu ska jag sätta mig att google lite på Vemdalen och de området för att leta efter sevärda saker :)
 
Någon av er som känner sig hemma där upp som kanske har några tips på fotovänliga ställen? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0