Hahahahahha

Satt och tittade på tv4:as hemsida. Klickade in mig på idolernas genrep inför morgondagen och där fanns det även klipp från nu när de varit nere på gran canaria. Det finns ett klipp där med kevin och robin b som jag inte kan sluta skratta åt :p De befinner sig på aqua park i spanien och de hade åkte en rutschbana som liknade en toalett. När de kommer ner säger de såhär.

Kevin: Det var som en toalett
Robin: Kevin sa till mig: "Robin, jag känner mig som en bajs"

Hahahahahahah, så jävla roligt :p
Lägger in länk här om ni vill få er ett skratt ni också ;)
Det roliga börjar ungefär 1 min in i klippet.
http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.719246

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0