God morgon

Har varit vaken ett tag men ändå :) Dagen till ära har jag varit iväg och jobbat nu i ungefär 1 timme på morgonen. Alltid skönt att känna att man klirrat in lite pengar i kassan. Apropå pengar så fick jag lön igår. Eftersom jag inte jobbar så mycket så blir det ju inga enorma summor, men det räcker gott och väl till lilla mig! ;d

Idag blir det att åka in till skolan till 1 då vi i klassen ska prata ihop oss om nästa guldtrofée tävling? Vi ska ha julskyltnig på skolan då man ska fixa och dona. Så planering för detta idag, efter det sätter jag, emma och malin oss tillsammans och planerar inför våran tripp. Känns som att det är endel som ska med upp så jag funderar starkt på vilken väska jag ska ta för att få plats med allt.

Efter att jag, emma och malin har pratat blir det bort till hedbergska för att ha matte b. "Jippi" Efter matten som slutar 16:20 blir det att gå och möta upp pappa någonstans för att sedan gå tillsammans och äta middag. Efter att vi ätit blir det att brassa ut till hallen för träning.

Nu ska jag packa ner träningsgrejorna som ska med till skolan eftersom jag åker direkt. Har dock ett problem och det är min sop. :/ Pappa brukar ta med den i bilen till hans jobb men nu är den hemma och har ingen större lust att gå runt med den.

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0