Där fick jag för att jag var deppig

Ni som läste min blogg igår la kanske märke till mitt deprimerande inlägg om att det aldrig blir någon riktig vinter nuförtiden. Hela dagen igår bestod av snö/regn mest regn vilket är det värsta med denna årstiden, regnet är det värsta som kan falla från himelen eftersom det blir så halt och slaskigt. Men iaf igår när jag skulle hem igår från stan så faller det snö! Då var det "riktig" snö, och inget blask. Senare fram mot 12 så snöade det som aldrig förr och imorse varkande jag, tittade ut genom fönstret och fick se ett vitt täcke på gården. Happy face :)

Värdet idag är alltså på topp, det har kommit snö, det är minus grader och solen skiner!

Kom hem från träningen för en liten stund sedan, tränade i ungefär 1½ timme. Har hubbit fått i mig lite mat och nu tror jag att jag ska ta med mig hunden ut på en promenad. Vill nämligen ut och fota, eftersom det är så vackert när solen ligger på snön :)

Lägger ut bilder här när jag kommit hem från promenaden och tagit en varm dusch .

Cyaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0