Dålig uppdatering

Hallå!
Hoppas att allt är kanon med er. Jag har varit lite dålig på att uppdatera bloggen men nu kommer lite info om vad jag gjort de senaste dagarna :)

Onsdag: Dagen började med skola klockan 9. Var en väldigt "onödig" dag måste jag säga. Det var 3:ornas dag. Vi hade gett en uppgift till 1:orna och 2:orna som skulle redovisas denna onsdag. Temat vi gett dom var fågel, fisk och mittemellan. Vi samlades först med 1:orna. De hade satt upp sina bilder på väggen. Vi tittade på dom och efter 10 min så var de klart. Samlades sedan igen med 2:orna efter lunch och det blev samma sak där. Det tog 10 min och sedan var vi klar.

Jag åkte halv 2 bussen hem tror jag att det var och min dag hade inte varit så jobbig så att säga :p Väl hemma så blev det en prommis med laban. Senare på kvällen så fick idag med mig ner och träna gym vilket jag inte ångrar en sekund nu. Men var lite velig där ett tag :D Vi var där nere till ungefär kvart i 6, gick in på gymmet, cycklade lite som uppvärmning. Sedan kommer min mamma in och frågar om vi inte kan gå ner och vara med på body pump. Eftersom en tjej skulle filma och hon behövde ha minst 5 pers på träningen och bara hade 4 så ställde vi upp. Det var mycket jobbigt kan jag lova! Usch, mina armar bara brände.

Efter en timmes body pump begav jag och Ida oss upp till gymet igen där det rullat in med en hel del folk. Vi tränade lite till och sedan drog vi oss hemmåt :)

Torsdag: Denna dag innebär en lååååååååååååång dag. Dagen började med jobb klockan kvart över 7. Efter det gick jag och solade, vilket var himla skönt! Åkte sedan hem gjorde mig klar, var ut med laban och sedan åkte jag in till skolan. Första lekitonen var samhälle där vi skulle ha prov. Vill inte ens ha tillbaka mitt :/ Usch, jag kunde inte ett piss.. garanterat ig för mig, skulle bli förvånad om det blev något annat. Efter provet hade man 3 timmars hål framför oss.. very fun.. Vi gick och handlade mat på blå kiosken (kina mat). Jag och Emma delade på en kyckling med champinjoner och bambuskott. Det var gott.

Klockan gick segt och det är så himla nära varje gång att man sätter sig på bussen för att dra sig hem och skita i sista lektionen som i mitt fall är matte b. Men jag höll mig kvar och drog mig bort mot hedbergska till 3 så lektionen började. Tiden gick ovanigt fort denna lektion vilket var underbart! Efter lektionen gick jag ner till pappa som stod och väntade på mig, eftersom vi har träning klockan 6 och båda vi slutar runt halv 5 så är det ingen mening att vi åker hem emellan. Så varje torsdag träffas jag och pappa för att gå och äta middag tsm. Denna gång blev det max. Jag åt en fajita sallad (taco sallad) vilet var gott. Jag var inte så jätte hungrig eftersom jag ätit så mycket på lunchen :p

Vi åkte ut till hallen till 6 och träningen drog igång. Det gick bra och jag var hemma till ungefär 8. Då blev det dusch.

Fredag: Idag är det fredag och skoldagen var inte lång alls. Började klockan 9 då vi hade redovisning av vårat abba bildspel. Efter att alla redovisat var klockan 10 och vi fick fika av Malte :) De var mycket gott. Vi surrade lite och sedan vid ungefär 11 gick jag och Emma ner på stan för att titta på farsdagspresent ;) Vi köpta varsinn grej och sedan tog jag bussen hem. Har redan hunnit sovit en gång och jag förstår inte hur jag lyckas! Somnar jämt i soffan efter skolan. Det är jobbigt eftersom man blir så himla seg efteråt.  

Ikväll ska jag umgås med Emma och Ida hemma hos Ida vilket ska bli himla roligt eftersom det var väldigt längesedan vi träffades alla 3 :) Ser fram emot kvällen och tror de kommer bli super!


Vad ska ni göra ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0