Torsdag

Halloj!
Idag är det torsdag och jag var som valigt uppe tidigt eftersom jag skulle iväg och jobba. Har nyss kommit in efter att ha varit ute med hunden. Måste säga att jag hade en stor förväntan på vädret. Vi fick ju enormt med snö för någon vecka sedan och jag trodde verkligen att det skulle hålla i sig. Men nu har det börjat bli plusgrader och snön smälter väldigt snabbt. Vägarna som förut var täckt med ett fint snötäcke är nu en ända halkbana. Inte så roligt om ni frågar mig.

Nu ska jag snart göra mig klar, äta lite lunch och sedan åka in till skolan med 2 bussen. Ska först iväg och prata med en person om mitt individuellt val. Sedan blir det matte. Efter jag slutat ska jag väl möta upp pappa, äta lite mat och sedan blir det träning.

Efter att jag kommit hem från träningen blir det till att packa inför helgen. Jag åker nämligen upp till Härnösand och tävlar i helgen. Wish me luck!

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0