Tisdag

Idag har det varit en kall dag! Runt 10 minusgrader. Både skönt men ändå inte. Åkte in till skolan med 8 bussen imorse för att ha matte men när jag kommer till skolan möts jag av carro som säger att det inte är någon för att min matte lärare var hemma med sjukt barn och de hade satt en lapp på våran sal.

Snacka onödigt!! Usch, fy vad less jag blev.. Det blev att pallra sig bort till bussen igen. Hann med halv 9 bussen hem så var hemma till 9. Då åkte jag hem och hämtade hunden, sedan åkte jag till mormor och morfar. Vi tog en långpromenad i kylan vilket var kallt men skönt :)

Efter det tittade jag på damernas curling match på tvn, de spelade inte bra alls och det blev en förlust.

Morfar och jag brassade sedan ut till birsta och sedan hem för att äta lunch. Åkte sedan hem.

Test sminkade syrran idag. Ska nämligen sminka henne till balen som de ska ha på torsdag. Det gick bra och jag hoppas att det går lika bra på tordag och att hon blir nöjd!

Nu ska jag glo tv, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0