Onsdag

Är det någon mer än jag som tycker att dagarna går väldigt fort? Redan onsdag, vilket innebär att veckan snart är slut. Idag sov jag länge. Hade ställt klockan på 10 då jag vill komma upp i tid för att göra någon nytta på dagarna. Men jag somnade om och när morfar ringde vid halv 12 så klev jag upp.

Han kom och hämtade mig 12 då vi for ut till berga. Laban fick följa med och springa av sig lite vilket uppskattades. Sedan åkte vi hem till mormor och morfar, åt lite god mat och sedan åkte vi hem.

Väl hemma tog jag tag i det där j*vla religionsarbetet som aldrig blir gjort. Men jag har varit väldigt duktig idag om jag får säga det själv. Jag är typ klar nu. Tror att jag suttit i ca 3 timmar med det. Har några punkter kvar att skriva om men det tar vi en annan dag. Skönt är iaf att jag tagit tag i det, vilket jag aldrig trodde skulle ske.

Nu ska jag sitta här en liten stund sedan ska jag gå och spela in bonde söker fru åt mamma och det blir nog så att jag fastnar framför det. Skit program igentligen men sista avsnittet nu och jag måste se vilka de väljer.

Ha de bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0