Lördag

Idag är det lördag den 13 december vilket innebär lucia och endast 11 dagar kvar till julafton. När jag vaknade imorse och tittade ut genom fönstret så sken solen och det var så otroligt vackert med det härliga solljuset som reflkterade i snön. Jag brukar inte känns något speciellt sug på att fota men nu kände jag det. Jag ville bara ut och plåta, plåta, plåta. Jag frågade mamma om hon kunde skjutsa ner mig till vattnet, vilket hon gjorde.

Det är inte så långt och jag kände att jag ville få något annat på bild än skog och vattnet ger en sån härlig känsla. Jag fotade endel bilder och de kommer upp här om en stund.

Ikväll ska jag iväg till mina kusiner för att äta middag. Min mamma bror fyller nämligen år idag, grattis till han. Blir nog super mysigt. Annars händer det inget speciellt idag, ska bara redigera lite bilder nu, äta lite och sedan åker jag på middag.

Håll utkik efter bilderna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0