Julstämmning?

..Det har inte jag. Har suttit här nu ett bra tag och gjort lite julskivor till mamma, har även lyssnat på endel låtar men jag får ingen julkänsla alls. Menmen, det är väl så nuförtiden, ingen tomte att längta efter :p

Det är tomten som gör julen!

Idag har jag inte gjort så mycket, var ner till kvissle på eftermiddagen. Gick till Emma där vi fixade iordning mig lite. Emma skulle plåta mig, i punkstil. Blev mycket smink, lite kläder och såklart lite annat grejs. Det var kallt som f*n men hoppas att det blev bra och att du blir nöjd :) Du får bränna ner bilderna på en skiva och ge till mig!

Nu väntar jag på att Björn Gustafssons nya dvd ska laddas ner och sedan ska jag skåda hans livsverk :)

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0