Illamående

Usch ja, illa är vad jag mår. Spydde igår ikväll och känner mig alldeles svag i kroppen idag. Har fått i mig lite yogurt och jag hoppas att jag snaart piggar på mig.

Igår kväll hade jag träning. Var i hallen från 6 till halv 8 ungefär. Kände redan då av magen men jag trodde det var för att jag druckit så mycket vatten. När vi var hos mormor och morfar för att hämta hunden så kände jag mig sämre och jag ville bara hem, duscha och sova. Duschade varmt och länge men magontet gick inte över. Gick och la mig i soffan med en värme påse och tittade på curling.

Slummrade till några gånger men det gick inte över. När jag sedan skulle gå och borsta tänderna så spydde jag. Not so nice! Troligen ingen magsjuka iaf eftersom jag klarat mig från att spy hela natten. Har dock inte sovit så gott då jag har vaknat flera gånger.

Hoppas att ni mår bra!
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0