God morgon

Ny dag, nya tag. Idag är det fredag och jag har tagit en rejäl sovmorgon. Vaknade halv 12, kände att jag kunnat dragit mig lite till men jag tog mig tappert upp ur sängen då jag får dåligt samvete att hunden inte varit ute. Så jag klev upp åt frukost och gick ut med hunden.

Har precis städat undan lite på mitt rum och nu sitter jag här och lyssnar på musik.

Fredag innebär idol och som vanligt är man bänkad framför tvn. Ska pendera kvällen med Ida som kommer hit och gör mig sällskap i soffan. Nu är det endast tre personer kvar i idol och alla tre är sjukt duktiga. Jag tror att det blir kevin och alice som går till final, men skulle inte vara helt fel om robin gick vidare heller. Kevin är iallafall given till final i mina ögon.

Nej, nu tror jag att jag ska ta tag i mitt religionsarbete som ska vara inne efter lovet.

Cyaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0