God Jul i efterskott

Så var julafton över. Dagen var trevlig och mysig. Något som saknades var dock julkänslan. Den ville inte visa sig iår, tyvärr /: Kändes som vilken dag som helst, förutom alla paketen då.

Tack, kan jag börja att säga för all julklappar. Mycket nöjd. Vilket jag skulle blivit om jag endast fått lite strumpor :) Önskade mig bara det. Men mycket annat landade också i mitt rum efter julklapps öppningen. Tack.

Och god jul i efterskott kan jag passa på att säga åt er alla, då jag ej orkade lägga in ett inlägg igår.

Ikväll ska jag åka till mormor och morfar för att äta middag med folket som umgicks igår. Myspys.

Lite bilder från gårdagen samt mina klappar.
   
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0