Fredag

Dålig uppdatering idag gott folk, förlåt för de! Har inte gjort så mycket idag, varit hos mormor och morfar, vaarit hos tandläkaren och bara slappat :p

Kom hem för en liten stund sedan. Har spenderat kvällen hos Ida, vi såg idol finalen och fan vad nervös jag var när resultatet skulle fram. Visst Kevin var klar vinnare men jag var ändå sjukt nervös! Jo, Kevin vann och det var han väl värd! Synd dock att det är slut på idol, nästan varje fredag har jag spenderat med Ida då vi sett idol tsm. Men jag hoppas att vi kommer fortsätta ha våra mys kvällar utan idol. Klart vi kommer! :)

Nu ska jag gå och sova, eller ja göra mig klar iaf.

Hoppas ni haft en bra kväll, sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0