Birsta

Idag har jag varit på birsta med Ida. Jag kan lova att det känns i kroppen! Usch ont i ryggen och benen. Idag blev det variation på shopping nämligen birsta. Vi åkte ut med Idas mamma vid halv 11, var i birsta runt 11 gick då runt och strosade lite och sedan vid 12 så stod vi och trängdes på nedre plan då topp 3 i idol skulle inta scenen.

Efter att ha väntat ett bra tag så kom de äntiligen. Först ut var Robin B och j*vlar vad den karln var snygg! Blev helt kär. Näst ut var Alice, hon var grymt duktig på att sjunga och grymt mycket kortare än vad jag föreställt mig. Sist men inte minst ut var Kevin. Han ägde scenen och var allmänt bäst. Kevin är helt klart en mycket värdig vinnare! Alla 3 var otroligt duktiga på att sjunga och jag tror absolut inte att de kommer få några problem med skivkontrakt!

Robin Bengtsson: Snygg, snygg, snygg!
Alice Svensson: Kort, kort, kort.
Kevin Borg: Bäst, bäst, bäst

Kom hem strax efter 4 och då blev det mat och nu sitter jag här. Just ja, införskaffade mig endast ett par stövlar på dagens shopping tur, för er som ville veta.

Ikväll tror jag att jag ska umgås med Elin, blir mys de!

  
   
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0