Avundsjuk!

Åh avundsjuk! Idag var det nämligen dags för min lillasyster att få vara med om den otroligt roliga nobelfesten som 9:orna på nivrena skolan har varje år. Har varit med hennes hela dan. Det började hos frissan vid 3, hon blev grymt snygg i håret kan jag lova! Sedan åkte vi hem och då började jag sminka henne, var nervös men det gick bra och jag hoppas att hon blev nöjd. Sedan slängde vi i oss mat hon tog på sig klänningen och jag plåtade henne och en av hennes kompisar.

Plåtningen gick väl sådär eftersom jag endast hade tak ljuset att gå efter. Men jag hoppas att några av bilderna ska duga, har nyss tittat igenom och redigerat några så smakprov kommer i slutet av detta inlägg.

I alla fall så följde jag med mamma för att skjuts iväg de till lokalen och jag minns själv hur nervös och spänd jag var när jag själv skulle in och mötas av alla uppklädda personer.

Kom på mig själv idag att det var 3 år sedan jag gick i 9:an och var på nobelfesten, tiden har gått så sjukt fort. Nobelfesten var i alla fall ett minne för livet och jag hoppas att min syster och alla andra får det lika roligt som vi hade.


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0