2 days left

Så var snart den stora dagen här, julafton. Julkänslan har fortfarande inte dykt upp och det är tråkigt! Dock känns det skönt att vädret ändrades igår. Efter att ha haft plus grader och isöverallt landade igår kväll/inatt massor av snö på backen och vad är en jul utan snö? Mycket mysigare med snö tycker jag.

Idag sov jag länge, både jobbigt och skönt. Jag blir så himla seg. Blev att äta frukost, gå ut med hunden och sedan åka till mormor och morfar för att äta lite tomtegröt och klä deras julgran :) Den blev mycket vacker!

Nu sitter jag här i soffan med bärbara. Har nyss ätit en god middag. Åt kina mat :) Mamma åkte iväg en snabbis för att göra nått och när hon kommer tillbaka blir det till att ta upp våran gran och sedan klä den. Hoppas att julkänslan dyker upp då!

Vad tycker ni, ska det vara riktig eller plast gran på jul?
Jag personligen tycker att det ska vara en riktig gran :) Kan inte förklara riktigt varför mer än att jag tycker det blir en annan känsla. Vi i våran familj har iaf alltid haft en riktig gran till jul och det är mys.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0