6 Mars

Nämen...Oj....Va...Ska jag försöka våga mig tillbaka?

Okej, jag gör ett försök. Mitt liv är ganska trevligt nuförtiden om man bortser från all ångest med plugg. Just nu finns det ganska mycket ångest över mig och det är väl därför jag kände för att skriva lite. Det jobbigaste av allt är ju att jag kan minska min egen ångest genom att bara ta tag i saker men istället härdar man sig själv, dumt!

Det jag har ångest över är att vi har en hemtenta som ska vara inne nästa vecka, en drama uppgift som ska vara inne nästa vecka, en VFU på inkommande som skolan strulat till det med men försöker fixa, samt en gammal tenta som ligger i ryggen som vi snart får reda på och risken är ganska stor att jag får göra om den. Suck..

Min underbara lillasyster har varit här i helgen, mycket trevligt. Hon kom i fredags och imorse följde jag henne till tåget. Efter att ha lämnat henne så åkte jag vidare till skolan. Hade föreläsning 9-11, sedan gick jag och Nikita till datasalen och skrev lite om VFU:n.

Efter det åkte jag hem, åt mat och sedan gjorde jag faktiskt klar drama uppgiften. Eller jag har skrivit allt men kommer nog ändra lite smått innan jag skickar in den, skönt iaf! Jag hann precis klart innan Sara ringde och då var det bara att svida om till träningskläder, vi gick sedan ut och sprang! Var inte ett dugg peppad men gud så underbart det var efteråt, så stolt över oss.

Min snälla mamma och pappa har ju förövrigt anmält mig till midnattsloppet vilket också är en liten ångest.


Efter springturen i kylan och solen så tog jag en varm dusch och sedan har jag tittat på curling och ätit mat, nu ska jag se big brother och sedan sova. Imorgon är jag ledig men ska ställa klockan, kliva upp och ta tag i tentan! På eftermiddagen blir det kanske träning och förhoppningsvis en resa bokad, vill verkligen ha värme nu.

Det blev några ord iallafall, enjoy!

/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0