19 mars

Halloj!
Det är redan måndag, helgen har gått väldigt fort måste jag säga. Drar den lite kort.
I fredags så började dagen med skola, sedan åkte jag hem för aatt städa ogreja. Runt 19 kom Sara, Elin, Rebecca och Andrea hit för en tjejkväll hos mig med mat, snack och musik. Det slutade med utgång för mig, Rebecca och Elin så vi dansade loss fram till 3. Hade verkligen en super trevlig kväll med alla tjejerna, måste göras oftare tycker jag!

I lördags var jag trött, jag sov till 14 vilket inte är normalt för att vara mig men med senaste tidens tidiga stress mornar men tentor oså i huvudet så var det behövligt. Var dock väldigt seg sedan, både på grund av utgång och att jag sovit så länge. Men jag pallrade mig iallafall upp, Sara kom hit och vi åkte sedan en sväng till skärholmen där jag fick med mig både byxor, kjol och tröja hem. Inte illa!

Söndagen hade jag ställt klockan på 11 så klev upp, skickade in tentan och bakade mig baugetter till frukost. Sedan runt 14 så åkte jag och Rebecca till mälarhöjden för att ta en titt förbi min praktik plats. Det visade sig till slut att jag har gångavstånd vilket är helt underbart efter att från början placerats i upplands-väsby. Vi gick iallafall sedan från mälarhöjden till telefonplan där jag solade en sväng och sedan åkte jag hem. Söndagen slutade med trevligt sällskap.

Idag är det som sagt måndag och min första dag på praktiken. Jag kommer vara i en tvåa på mälarhöjdens skola tills på tisdag nästa veckan. Jag var lite nervös imorse men det släppte så fort allt drog igång och det känns verkligen roligt! Jag var på skolan mellan 8-15 och runt 16 befann jag mig på gymmet med Sara för träning. Lär ha en redig träningsverk imorgon då det var en månad sedan vi tränade på gymmet eftersom vi börjat springa istället. Men skönt var det iallafall!

Nu sitter jag i soffan efter att ha ätit och nu ska jag slå på tvn för att titta på familjen annorlunda. Blir nog en tidig kväll idag. Hoppas ni haft en bra helg och en bra start på veckan!

/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0